söndag 17 juni 2012

Span på Rusta

Jag har checkat in Rustas sida efter roliga saker. Det blev ju så lyckat när jag va inne på Jysks. Detta roliga hittade jag



Denna spegeln o kommonden blir sammanlagt under 1000 kr o skulle vara perfekt till toaletten. Det är en lite hylla till spegeln som jag kan ställa nån värmeljuslyckta på o tända när jag har gäster. Hur mysigt som helst. Går ju att köpa till en roligare blandare.






Inne på toaletten vill jag måla i nån färg o sen ha en fondvägg bakom själva toaletten. Hittade dessa roliga men tror jag tycker den svarta e finast. Den som ser ut som skinn. Det är ju hur flashigt som helst att ha den där. Det är en liten utbyggnad i ena hörnet som jag gissar är till avluftningen från toaletten o den tänkte jag klä in med lister så den ser ut som en pelare. Skulle va kul med en överdriven lyxkänsla.

Den här spegeln skulle vara så fin att ha hängandes i hallen i vågrätt läge. Den är stor o avlång.


Den här lilla hyllan skulle vara perfekt att ha handdukar på i köket. Liten o gullig är den med den lilla hyllan.
 De här gardinerna tåls att tänkas på till köket. De är fina o ser lite sådär romantiska ut utan att vara för mycke.


Jag har letat efter sådana här endknoppar till gardinstänger. Tycker sådana är så fina.


Sån här lampa kan aldrig gå fel. Vill man inte ha den vita färgen är det bara att måla men formen är underbar. Hoppas bara det inte är för lite. Gillar när saker är lite robusta o regäla.



Den här hyllan. Älskar sådana här hyllor men vet icke vart den skulle vara nånstans i huset. Men fin  är den. Finns i svart med.

Va o åkte en liten sväng för att mata grisarna (vildsvinen) med mammsen o pappsen o de gillar verkligen mina planer för huset. Det är kul o höra även om jag får göra som jag vill sen när det är mitt spelar det ju in att de faktiskt har bott där större delen av livet o fortfarande gör det. För mig gör det de o får jag typ godkännande känns det bättre. De sa dock inte så mycke när jag berättade att jag vill måla huset vitt. Tror det kommer bli assnyggt. Ska bara bort med all syren så det inte växer alger på huset.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar