söndag 10 juni 2012

Breakfast at Tiffany`s



Jag har velat se den filmen hur länge som helst o nu har jag äntligen gjort det. O den va bättre än jag hoppats. Är helt kär i Audrey Hepburn nu. Vilken vacker kvinna!


O katten ser precis ut som min Julius gjorde! Saknar honom lite. Han va en underbar katt. O hans bror Putte som va Lars.
Hittade btw när jag googlade på filmen att man kan köpa den där läckra masken på Online Best Gift dock inte alls lika fin som i filmen men alltid nåt.

Älskar förresten den blå färgen, Tiffany Blue, o googlade efter den. Men det verkar som att många har en ide om hur den ska se ut. Hittade bla dessa träffar





De två sista kan te sig som att de ser likadana ut men den nedre är lite mörkare. Skulle vilja ha sovrummet i den färgen. hittade några inspirationsbilder





Gillar den lite glamourösa 50-60-talskänslan. Den skulle passa mig perfekt. Den blå med de gammelrosa gardinerna från IKEA o fuskpäls o gulddetaljer o pärlor o spegelbyrå o en lite walk in closet. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar