tisdag 19 juni 2012

Sova

Sitter i soffan o hoppas på att jag kan sova när jag snart ska lägga mig. Stella har redan lagt sig på sin nya favoritplats, en hög med smutstvätt som ska tvättas imorgon. Kommer nog ha en ännu surare katt då. Nu ligger hon o blänger på mig precis som om hon visste vad jag planerar.

Imorgon ska dagen spenderas med mammsen. Vi ska till systemet, jag vill inom H&M, det ska kollas på tvättmaskin o det ska handlas blommor o kattmat. Kan ju inte ha en midsommar utan en midsommarkrans.

Va inne en snabbis på H&Ms hemsida en snabbis innan o hittade dessa trevliga tingen





Tänkte se om det va nåt att ha. Är mest sugen på örhängena just nu innan löning. De skulle passa perfekt till outfiten jag vill ha på torsdagen. Om inte annat kanske jag hittar ett par andra. Det skulle va lite kul att ha på mig nåt snyggt på midsommar. Ska nog se ifall jag kan få mammsen att prova några kläder me som hon kan ha på sig på festen hon o pappsen ska på. Nya kläder livar alltid upp stämningen.

Nej nu ska jag ta o försöka sova. Är en aning trötter så det ska nog lyckas. Om hostan vill hålla sig borta tillräckligt länge så jag hinner somna.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar