fredag 8 juni 2012

Fredagsnervös

Idag är jag bara lite nervös. Ska ut o parta lite ikväll o har inte varit ute på veckor. Skäms lite över min kropp bara. Men det kommer snart ändras :) men jag kan ju inte direkt gömma mig innan dess så det e bara att ta tjuren vid hornen. Funderar på att köpa nåt nytt att ha på mig. Det brukar hjälpa. Har spanat in Gina Tricots sida lite för o se om det finns några godbitar o de sviker aldrig. Hittade lite





Jag tänkte ha jeans o en supersnygg kavaj som jag köpt för inte så längesen. Om jag inte lägger lite krut på en klänning jag även kan ha på midsommar. Det tåls att tänka på men måste göra mig iordning snart. Tror det e bäst att gå till affärerna när de öppnar idag för det e ju STUDENTfirande. Vill inte fastna i nåt tåg o folksamlingar har jag aldrig varit bra på. Något som jag hoppas blir lättare nästa år. Never give up hope!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar