söndag 17 juni 2012

Midsommar

Det är ju snart midsommar o jag är glad över att jag inte har minsta tillstymmelse till feber! Dock har jag en hemsk hosta som gör att jag inte kan sova o får mig att känna det som att jag ska spy. Dricker Mollipect tre gånger om dagen, doktorns ordination, men den verkar inte hjälpa. Eller så hade jag verkligen spytt om jag inte druckit den. Tänker inte chansa.

Men tillbaka till midsommar. Funderar på vad jag ska ha på mig. Eftersom jag inte har egen tvättmaskin är det ju bra att börja tänka på det nu så jag hinner tvätta.

Jag har den här som jag funderar på att ha med en svart kavaj på Rosenberg


Tänkte att det kunde va bra att ha en kavaj om det skulle bli kallt. O det är en look som jag kan ha byxor till.

Till själva Midsommar tänkte jag ha den här klänningen o en liten jeanskavaj


Älskar den klänningen.

När jag va inne på Kappahl för o se om jag kunde hitta en bild på kavajen jag har så stötte jag på denna

Hur underbar skulle inte den va till jeans?! Dock har jag inte riktigt råd till den men den är så fin. O jag har typ inget plagg i rosa. Dock kan det hända att jag ser ut som ett tält i den..
Tror jag håller mig till min plan. Det blir nog bäst.

Nej nu ska jag nog damsuga innan Stellas hår når mig till öronen.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar