onsdag 20 juni 2012

Onsdag

Idag har jag o mammsen rantat runt i stan heeeela eftermiddagen i massor me butiker utan att hitta nåt speciellt. Allt har känts sådär så vid fyra gav vi upp å åkte till Maxi istället. Vi passade på att fika mumsiga mackor innan vi gick in för äta va nåt vi totalt glömt bort båda två o vi va inte så sugna på att handla hem halva butiken.

Nu sitter jag o väntar på tvättmaskinen. Jag hade världens tur igår när jag smet ner för o se om nån bytat tid. Det hade nån så nu tvättar jag. Yey! Har nog aldrig varit så glad för en tvättid innan.

Imorgon bär det av till Harplinge för lite Partey! Det ska bli så roligt o jag ska ha på min superfinfina kläder! På fredag är det midsommar o då ska det bli lite festligt med. Måste ju ha kul på midsommar med.
O jag ska leka med Sagan! Det tycker både hon o jag e kul o det är en av få tillfällen som hon kan lämna pappsen för en stund. Jag skulle själv vilja ha en hund men det får vänta tills Stella gått bort. Hon avskyr hundar. O jag vill nog bo större med. Ha möjlighet till hundgård o så. Hunden jag vill ha är en irländsk varghund. De är så underbara!





Vem skulle inte kunna älska en sån här hund lixom?! De är ju het underbara o han ska heta Buster. Om det passar honom. Men det tror jag nog. När jag hittar honom. Drömma går alltid.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar