tisdag 12 juni 2012

GALEN!

Detta gör mig galen! Det finns ett par örhängen som jag skrivit om flera gånger o som jag verkligen vill ha. De kostar vanligtvis 1099 men nu är de på sommarrea för halva priset!! O jag har inte råd! Jag blir galen o det är typsikt min otur. Nu önskar jag att jag inte hade klippt mig för då hade jag haft pengarna. Så jäkla typiskt.


Jag blir galen.
Det har löst sig. Får inte se dem förrän jag fyller år. Känner mig som en liten flicka som väntar på sin födelsedag. Jag kommer både ha premier med min teater OCH få dessa underbara små tingen. Blir allt som jag önskar kommer det även bli familjemiddag hos mammsen o pappsen o att familjen sen ser teatern ihop. Ska bara höra med dem i sällskapet som har hand om biljetterna om jag kan få byta dag på mina två gratis. Gör inget om jag måste betala lite eller så. Längtar så till sommaren men före min dag har vi mammsens o Moas födelsedag som ska uppmärksammats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar