onsdag 27 juni 2012

Onsdag kväll

Jag springer runt i lägenheten hela tiden o vill få den bra. Ena stunden bannar jag min älskade fotölj som jag klätt själv o i nästa älskar jag den. Just nu vet jag inte vad jag tycker om den. Är tom lite småsur på mitt vardagsrumsbord o mitt lilla sidobord har jag packat ihop för att åka upp på vinden. De fyrkantiga korgarna som jag tänkt ha som nattusbord slänger jag snart ut ur fönstret. Jag har lyckats köpa en liten matservis som jag avgudar men inte har råd me som ska hämtas imorgon.



Får väl panta burkar eller nåt mot slutet av månaden.
Har glömt äta kvällsmat så jag äter just nu ostmackor som Stella försöker sno från mig. Hon är bara ute efter smöret. Lagrad ost är tydligen inte hennes cup of tea.

Kanske bara skulle ta en dusch, byta sängkläder o lägga mig med en bok. Ska ju köpa den där otroligt fina handgjorda servisen som det är 6 av varje i. Ska även springa upp o ner från vinden ett par varv o kanske flyger fotöljen me.

Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar