fredag 15 juni 2012

Doktor!

Äntligen har jag fått tag på en doktor! Telefontiderna på Tudor har varit slut varenda gång jag ringt men idag fick jag tag på en. Yey! Trodde dock att det inte skulle bli nån för min telefon hängde sig när de ringde. O när jag ringde dem igen va tiderna slut, IGEN! Men som tur va ringde de igen. Yeayeayea!



O mammsen följer med. Känner mig lite ynklig nu när jag varit sjuk över två veckor. Vi ska handla efter o det blir nog lite färdigmat ikväll. Orkar inte vara framför spisen trotts att jag är sjukt sugen på raggmunkar o fläsk.


Nu blev jag sugen på det igen. Det är så gott! Fast jag gillar det bäst när man inte har överdrivet mycke potatis. De bästa jag ätit va faktiskt när jag bodde o jobbade på Sandhamn. De va underbara på Seglarhotellet. Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar