måndag 18 juni 2012

Sammanfattning

Jag har försökt göra en sammanfattning me hur jag vill ha det i huset. Just nu känns allt så rörigt med alla ideer som flyter omkring o jag kommer inte riktigt ihåg allt osv. Jag ritade över ritningen som jag gjort på papper till datorn (genom att tejpa fast pappret på skärmen o måla i paint under pappret) o fick fram de här två

Här ovanför ser ni hur det ser ut idag på ett ungefär. Det är ungefärlig skala men ger en hum om det hela.
Här ser ni hur jag skulle vilja ändra det till. Det är inte så mycke men kommer ta sin lilla tid.

För att få överblick på det hela lade jag in hur jag vill att rummen ska se ut ungefär

O jag tycker att jag klarat mig rätt bra enligt färgskalan jag haft i åtanke


Alla tak kommer btw vara vita utom sovrummets, det kommer vara i den mörka grå färgen. Känner mig rätt nöjd. Här kommer alla rummen så ni ser de lite närmre. Detta är bara förslag som jag vill ha som en typ mall att gå efter så det är inte hugget i sten att det kommer bli just de möblerna sen. De kanske inte ens går att köpa om ett par år o jag hinner nog ångra mig tusen gånger.







Thats all folks!

Jag har inte med vissa rum för antingen får tiden avgöra eller så är det för att just nu vet jag inte hur det kommer bli i dem om mina drömmar slår in.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar