onsdag 27 juni 2012

Handlat o spanat lampor

Jag har nu handlat allt jag behöver till baket förutom jordgubbar som kommer inhandlas på fredag. Det kommer bli så mums. Hoppas jag.

Före handlingen så knatade jag o mammsen runt i butikerna som öppnat på flygstaden o det va riktigt små söta saker. Kommer definitivt gå in i dem igen o den lilla klädbutiken hade väldigt fina saker. Vi gick även in på Clas Ohlson så jag kunde spana in lampor o mammsen skulle köpa äggaklocka. Vi båda blev nöjda. Jag är sugen på den här lampan till lägenheten att ha i vardagsrummet

 och köpa två sådana här lampor att bla ha som nattuslampa.
Jag tycker de är så läckra! Passa mig perfekt.

Jag börjar smått undra hur långt tid det tar för en brännblåsa att försvinna för jag är så sugen på att ta sönder den. Det riktigt kliar i fingrarna. Men jag ska icke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar