måndag 4 juni 2012

Benjamin Moore

När jag kollade runt på bloggarna jag följer så fastnade jag för en snubbe, Benjamin Moore. Det e nån snubbe som säljer färg därborta i staterna. Jag tänker inte beställa färg enda därifrån men det går ju att hitta ideer o snarlika nyanser. Här är färgpalletten som jag blev helt kär i


Den här kombinationen heter Earth & sky. Perfekt namn för perfekta kulörer. Jag gillar även dessa



Liknande men i lite annan nyans. Älskar blått. 
De har ett exempelrum som jag bara älskar i de här färgerna.



Jag skulle lätt kunna inreda ett helt hem i den här stilen. Fast i sovrummet vill jag även ha in dimrosa (jag är ju trotts att flicka) som påminner om den här gardinen från IKEA.

Skulle passa perfekt med den här byrån från Pottery Barn 


o måla taket som på den här bilden


Tror det skulle bli ett jättefint sovrum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar