lördag 1 september 2012

Skit Skit Skit

Gah! Blir galen på mig själv. Igår rensade jag lite bland ikoner o sådant o så bestämde jag mig för att flytta en mapp men så hängde det sig så jag avbröt det o raderade det av mappen som fanns i den nya mappen. Försökte att flytta den till en annan mapp men likadant. Jag raderade det i papperskorgen som jag lagt där o stängde ner datorn i frustration. Idag, när jag skulle spara en bild i mappen, ser jag till min förskräckelse att den är tom!!!! Flera månaders sparande av bilder jag aldrig kommer hitta igen är borta! Jag blir galen, förtvivlad, ledsen och frustrerad! Jag vill ha bilderna tillbaka! Försökte mig på en systemåterställare men det hjälpte inte så nu vet jag inte vad jag ska göra! Vill inte att alla bilder ska va borta! Vill ha dem där. Vet inte mer vad jag ska göra. Är inte så haj på datorer. Fy Farao.


Försöker mig på en urgullig bild för att muntra upp mig men det går icke så bra. 

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar