söndag 23 september 2012

Vilken kväll

Det va en fruktansvärt hård kväll igår trotts att ja va nykter. Men det va en väldigt bra kväll.
Kom till Kajskjulet o träffade några gamla vänner jag inte sett sen Angels Down spelade förra gången o det va riktigt kul. Fick väldiga komplimanger av en o det är ju alltid superkul. Tycker det e skönt att andra ser min viktnedgång för jag glömmer så lätt bort det. Märker det när jag ska prova kläder men eller som när jag minkade mig o upptäckte att jag har käkben men annars så tycker jag inte det är så stor skillnad.

Angels Down va ännu bättre än förra gången men man säger ju att övning ger färdighet så när de spelar nästa gång så kommer de va ännu bättre. Det är jag helt övertygad om. O den söte sångaren va lika söt som vanligt o Robin va genialisk på gitarr, det me som vanligt. Jag är så glad att jag gick o tycker så synd om dem som inte gjorde det. Ni missade verkligen nåt men jag har för mig att de spelar den 3 november igen på James. Då ska det rockas igen.

Dock fick jag en liten present som jag inte riktigt ville ha. Min svägerska mådde lite dåligt o jag trodde att det bara va som hon fått i sig lite mycke så jag tänkte inte på det när jag hjälpte henne. Så visar det sig idag att jag har fått maginfluensa! O det är ingen höjdare när man inte kan spy kan jag lova. Ger mig flashbacks till operationsdagen då jag mådde så otroligt dåligt pga narkosen. Undra om de där tabletterna mot illamående hjälper mot detta..

Men tur i oturen, för jag ville verkligen inte missa detta, så har Gunvor blivit sjuk så det blir ingen kärringträff imorgon. Då missar jag inte de andra härligt goa tanterna. Hoppas dock att det inte är nåt allvarligt.

Så dagen idag har spenderats i soffan framför tvn. Klarar inte av att kolla på datorn för länge för då mår jag ännu mer illa. Ska testa o se film senare. Typ Askungen eller nåt. Disney e guld när man e sjuk. Synd att jag inte kan dricka cola för det e ju bra mot magen.

Avslutar med en otroligt söt bild

Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar