onsdag 19 september 2012

Glad

Yes jag e glad. Bara älskar sådana här kranar


De är så härligt härliga. O gillar iden med handdukshängare med. Den är ju bara så perfekt. Men åter till blandaren. Den är så fin o jag vet att för några år sen, när jag o mitt ex renoverade ett hus, så letade jag efter liknande o de som fanns kostade över 7000 kr!! Det hade inte hunnit bli på modet i Sverige då. Men nu har älskade IKEA börjat sälja en vilket gör mig överlycklig och faktiskt fundera på att köpa en just in case lixom. Men samtidigt. Ha en blandare liggandes med förhoppning om att den nån gång kommer användas är ju fruktansvärt slöseri på pengar. Så jag får njuta av bilderna



Jag gillar den i krom bäst men det kan hända att man gör en inredning i ett kök där den svarta blir snyggare. O den kostar under 2000! Kommer inte ihåg precis hur mycke men tror att det va under. Ivarjefall otroligt mycke billigare än den där dyra för några år sen. 

Tjing

PS jag funderar starkt på chokladbotten till båda tårtorna. Blir lite roligare då. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar