torsdag 13 september 2012

Jaha..

Är väl det rätta ordet att säga nu. Va på ams och skulle skriva in mig igen efter sjukskrivningen o även prata praktiksnack. Men jag lyckades bara me hälften. Arbetsförmedlarna va på nåt blaha blaha o de hade glömt ge de som vickade behörighet att göra nåt så det blev bara praktiksnack. Som tur va så va det positiva nyheter. Om jag lyckas finna praktikplats på nån annan socken så kan ams hjälpa med att jag får behålla lägenheten o kan ta mig dit eftersom jag måste ha praktik för o färdigställa min utbildning.

Glad gick jag därifrån o in på H&M. Provade jackan jag pratat om tidigare. Den satt tajt men jag fick på mig den! Provade sen ett linne i storlek L och det satt jättebra!


Lite taskig bild men ni anar inte hur skönt det är att ha gått ner så att jag kan ha ren L. Vilken lycka!

Gick även inom ett gym för o fråga lite men de va inte bemannat. Typiskt. Känner jag mig själv rätt kommer det säkert bli Actic. Som vanligt. Det går ju faktiskt att simma där o jag älskar ju o bada. Ska ta o besöka dem imorgon tror jag. Ska ju ändå till ams igen.

När jag handlade på Hemköp så hittade jag sylt UTAN socker eller sötningsmedel. Ska se om den är nåt o ha till pankakorna jag e sugen på att göra ikväll. Mammsen har sagt att jag får låna deras plättjärn så jag ska se om hon hinner me o lämna det innan jobbet.

Mötte mitt ex mor. Hon blev jätteglad över o se mig o gav mig en jättekram. Mmmm.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar