torsdag 20 september 2012

Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycke mer än att va på lite möten o sen spanat in ett par vinterskor på H&M.

Jag tycker de ser helt ok ut o det är dragkedja på insidan så de är enkla att få på sig. Tyvärr finns de som högst i 38 men passar de blir jag överlycklig. Priset är inte fy skam det heller. Ca 250 kr. Helt ok för ett par vinterskor tycker jag.

Sen såg jag en mamma me en ascool barnvagn! Va bara tvungen o se om jag hittade den på internet o det gjorde jag. Den heter så mycke som Bugaboo Donkey Mono. Det e ju ett ascoolt namn!


De finns i flera härliga färger som ni ser men det jag fastnade för är att man har babyväskan till höger om barnet istället för att ha den hängandes över handtaget o är ivägen. Hur smart som helst! Sen, om man skulle få en unge till rätt tätt går det att göra den till en tvillingvagn. Hur smart är inte det?! 


Nu kanske jag ska flika inte att jag inte är i närheten av att skaffa barn. Är singel o får inte skaffa barn det närmsta året pga operationen. Detta va bara nåt kul jag såg o tycker är hur smart som helst. O den är rätt snygg me. Gillar när tygen är rätt sträckta på liggdelen o inte sladdriga.

Skulle helt klart ta denna färgskalan



Tycker den lätt är snyggast. Sen kostar den ju sin beskärda del me men eftersom jag vill ha många barn så är det ju mer en investering. O jag hinner nog spara ihop till den.

Ting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar