lördag 15 september 2012

Vikttankar

Idag vaknade jag halv tio! Så här länge har jag inte sovit sen innan op. Känner mig bara liiite smått stressad med all mat jag ska ha i mig.

Igår hade jag myskväll me tanten och hon va nyfiken på hur mycke kcal jag får i mig per dag eftersom jag är så trött. Vi räknade ihop o jag få i min ca hälften av det jag ska!!! Det är icke bra. Jag måste äta mer. Tänkte utöka maten till 2 dl istället för 1½ dl o dricka mer mjölk. För det här är inte bra. Jag kan ju inte börja träna sålänge det är såhär.
Ush ush ush!!

Men tillbaka till det vi talade om innan. Jag vägde mig för en stund sen o nu har jag gått ner 12 kilo sen op. Såhär lite har jag inte vägt på år o jag kunde knappt tro det utan fick räkna sträcken på vågen.

Jag har inga drömmar om att jag kommer se ut som en Victoria Secret modell. Jag har inte den kroppen.


Hur mycke jag än skulle försöka så har jag för mycke höfter o för korta ben för att få det att funka.

Någon som är mer realistisk i kändisvärlden är ju tex Beyonce. (Om man nu kan se det som realistiskt)


Hon är ju lite kortare o har lite mer höfter.

Men det ska bli intressant o se det här. Har ju aldrig varit riktigt smal. Ska bli riktigt intressant o se om jag lyckas få en platt mage eller om jag får leva med putmage resten av livet.
Det tåls o se.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar