fredag 28 september 2012

Fredag

Idag är det fredag. Det är vackert väder o jag känner mig lite lättare om hjärtat. Vist bekymren finns kvar men så gör även jag o det tänker jag ta till vara på. Alla har gupp o hål sina livets vägar och jag är inget undantag.

När jag letade bilder till vad som kommer bli en serie av "Prinsessa för en dag 1" (ni kanske märkte ettan i slutet på rubriken) så hittade jag något jag glömt eller förpassat långt bak i huvudet för att det är så långt kvar, men Disney ska ju sätta upp en ny Törnrosafilm. Fast den kommer handla om Maleficent, den onda feen och till huvudrollen har de valt Angelina Jolie. Jag hoppas verkligen att det berodde mer på henne utseende (hon har ju blivit en spinkig en) o inte på hennes skådespelartalanger. De är lite.. lama. Men det ska bli intressant att se 2014 hur den blir.


Bara älskar att de har valt att ha kvar hornen som de har i den tecknade versionen


Det kommer bli sjukt kul att se denna om två år. Den är beräknad att ha premiär den 14 april 2014 i USA så man får väl vänta några månader extra tills den kommer till Sverige.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar