lördag 8 september 2012

Helgen so far!


Igår va jag på GeKås med kära Amelie o va hade askul. Vi gick runt där i timmar, säkert i 5-6, o vi hittade så mycke fint! My God va deras sortiment bara blir bättre o bättre för varje år! Både när det gäller kläder och inredning. Hittade min glassmaskin o till er som e prylbögar kan jag berätta att OBH Nordicas är 100 kr billigare däruppe. Men jag köpte en annan för 200. Ska testa den nån dag men icke idag. Har för mycke o göra.
Självklart hittade jag ingen prinsessklänning till Thea i grönt o rosa o självklart inga sådana där giganstiska legoklossar som hon älskar så det bidde ingenting. Va så inställd på det. Men har för mig att Maxi ska ha åtminstånne klossarna. Hon är så söt när hon bygger torn o Elsa hjälper tappert till för att sen putta på det så det välter. Hittade dessa två på BR-Leksaker



Den till höger skulle nog va rätt perfekt. Den e ju både i rosa OCH grönt. O den har vingar till. Yes får nog bli den.

Idag har jag tvättat. Första gången sen operationen o det gick bra. Bor ju på andra våningen o tvättstugan är i källaren så jag har icke vågat innan. Varit rädd för att det skulle vara för tungt men icke. Det gick jättebra.

Nu ska jag ta igen mig framför en StarTrek film.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar