onsdag 12 september 2012

Plockdag o marängFAILIÖR!

Idag har jag bara plockat o plockat o plockat. Känns som det aldrig kommer ta slut o att jag aldrig blir nöjd. Pausade med att göra maränger UTAN socker. Tänkte att det nog funkar utan vaniljarom men så FEL jag hade. De luktade så gott när de kom ut ur ugnen men de smakade blä. Ska nog inte ge mig på nåt mer experimenterande förrän jag köpt essanser. Det blir inge bra annars.
Så nu sitter jag här o är allmänt sur över marängerna. Borde städa garderoben men pallar inte. Av nån anledning är det alltid stökigt där.

Nej nu ska jag dricka färdigt min juice o sura lite till.

Tjing


PS Jag ritade faktiskt om köket på Gärdet. Är rätt nöjd faktiskt.


Denna ovanför är den gamla. Har börjat ogilla fläktkåpa av nån anledning.



Här ser ni hur jag gjort om. Jag har valt ny lucka och tagit bort fläktkåpan. Sen gillar jag det amerikanska med att ha olika höjd på överskåpen. Tycker även att det e snyggt med vit träpanel som är målad o lackad o sen ha en list som blir lite som en hylla. Skulle dock vilja att den gick ända upp till de nedersta väggskåpen men jag tror ni fattar ändå.
Jag tycker köket ser mysigt ut. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar