onsdag 26 september 2012

Onsdag

Dagen idag började väldans bra. Jag mådde bra. Toabesöket gick som det skulle. Mammsen ringde o ville gå på stan så jag fick några ärenden gjorda som att besöka apoteket, fixa synundersökningen hos körskolan o spana in lite på panduro. Jag har kontakt med några företag om praktik o det kändes lite ljust. Men när jag kom hem hade ett brev kommit som INTE gjorde mig glad. Det förstörde min dag o hela månaden. Ni kan säkert gissa att det är ekonomiskt relaterat o jag är inte glad över min situation. Jag vill bli klar med min utbildning så jag kan jobba o spara så att jag ALDRIG MER hamnar i den här sittsen. Det är så förnedrande och nedslående. Men jag ska ta mig vidare. På nåt sätt. Vet inte hur men det ska gå.
Så nu istället för att må illa har jag ont i magen o vet inte om jag kommer kunna sova inatt. Det känns lite smått hjälplöst men men. Får ringa en massa samtal imorgon och hoppas på det bästa.
Sista ordet är defenitivt inte sagt.

Jag som hade planerat att åka till G-Kås med Amelie o redan nu börjar fila på julklappar. Allt har gått i kras. O det är mitt eget fel. Det är det värsta med det hela. Om jag hade varit tillräckligt tydlig så hade det här inte hänt. Jag vet inte ens hur jag ska ta mig till Lund nästa vecka för återbesök.

Idag är mitt inlägg inte så positivt o det stämmer väl överens med hur jag känner det nu. Väldigt negativt. O det är så typiskt. Jag började känna att yeah, saker börjar gå min väg. Men så kommer en sån här bomb som gör att man faller pladask, platt ner på marken.

Jag har drömmar som jag inte kan förverkliga. Hade smått tänkt o börja denna månaden men det är förstört pga min egen dumhet.

Men imorgon är en annan dag.


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar