fredag 31 augusti 2012

Vinterkläder

Funderar på vad jag ska ha på mig i vinter. Eftersom jag heeela tiden går ner i vikt så är det inte lika enkelt som förr. Har börjat spara till en jacka men vet inte riktigt om jag bestämt mig.

Den här är ju favoriten. Tror jag.


Den kommer snart till Lindex och kostar 999. Den är så otroligt snygg på bild och den skulle vara suverän att ha eftersom den inte är figursydd.




Skulle vara assnyggt med de här accessoarerna och skorna till från H&M.

Men så när jag va inne på H&M hittade jag denna jackan,


Den är ju helfestlig och kostar 499. En aning bättre pris och den är inte heller så figursydd. 
De här accessoarerna och skorna skulle va asfina till.





Ja det tåls att tänkas på. För det övre skulle notan bli ca 1700 kr o det nedersta för ca 1100. Det får nog bli det nedersta. Det är mest ekonomiskt. O ekonomisk är bra att vara nu när det snart e jul. Hoppas bara jag får på mig jackan nu snart. 

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar