tisdag 21 augusti 2012

TisdagDrömmar

Tiden går så sakta men samtidigt så fort. Imorgon är det en vecka sen jag opererades. Jag börjar må bättre rent allmänt i magen och det är skönt. Fått sova ordentligt den här natten med. Nu vill jag bara att såren ska läka så att jag får ta bort agrafferna för det kliar nåt så fruktansvärt!
O vet ni vad, jag har gått ner 5 kilo! Det är galet. Räknar med att det är mest för att jag äter flytande just nu o ska göra det en vecka till ca. Kommer antagligen gå mycke trögare sen ju mer fast föda jag äter.

Jag kan inte låta bli att drömma om kläder jag kommer kunna ha på mig när jag kan handla på "vanlig" avdelning. Här kommer ett x antal bilder





Dessa kläder ovan är från Gina Tricot. Vet inte varför men iden med guldiga byxor tilltalar verkligen mig. De med fransar är inte heller dumma. Lite sådär behemiska.

















Dessa kommer som ni ser från H&M. Återigen guldiga byxor. Tycker de är asläckra. O dessa indianska skor i ljus mocka. Mums.





Lindex kommer få in några härliga saker o bla min kommande vinterjacka. Vad passar inte mer perfekt än en poncho när man inte vet vilken storlek man kommer ha? Gillar det här med poncho pga storlek med och de är plagg som går att använda till fint och vardags. Beroende på vad man har till.




Dessa två linnena från Kappahl är bara för härliga. Tänk dem med ett par tajta jeans o ett par kaxiga svarta klackar. Kanske en liten svart kavaj till den understa.

Känns som att jag defenitivt kommer köpa nåt av de ovanstående kläderna till teaterfesten. Kanske för att jag tycker de är snygga med. Capen kommer jag absolut titta närmre på när de får in den.

Jag känner mig lite.. jag vet inte vad. Här sitter jag o allt verkar gå bra (peppar peppar) medans en tjej som opades samma dag som jag har fått åka tillbaka till Kristianstad för hon har fått tarmvred o ter det sig riktigt illa kommer hon få en tillfällig stomipåse. Ush. Tänker på dig tanten!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar