måndag 20 augusti 2012

Sova!

Inatt har jag lyckats sova ordentligt. Trotts att såren kliar som om det vore tusen myror under plåstrena. Det är skumt att titta på magen. Innan har jag varit lite större på höger sida, vilket som stört mig lite eftersom det gör att naveln inte är mitt på. Nu är jag större på vänster istället. Antar att det är svullnad o så. Att det kommer lägga sig sen.

Jag trodde byggarna skulle komma idag o fortsätta med köket men icke. De har inte setts till alls så jag får väl stå ut med källarlukten ett tag till.

Det finn en sida som jag bara ÄLSKAR! Hemnet. Den är helt underbar. Alla hus i Sverige som finns till salu genom mäklare finns på den sidan. Jag är inne på den minst en gång om dagen. Jag älskar ju hus.


















Denna lilla skönheten finns tillsalu i Finspång och har väldigt goda potential. Behöver lite inredningsrenovering men det är urgulligt! Bara älskar ingången! Sen är jag ju lite förtjust i stenhus med tjocka bastanta väggar.

Just det ja. Har sålt en klänning igår o en ska en tjej titta på på onsdag om jag minns rätt. Sen köpte jag två lampor till sängen. Hon som sålde dem va så gullig att hon körde till Rotorp! Blir så glad när det finns så snälla människor. Betalade lite extra för dem som tack. Här kommer en bild på dem


Kommer bli superfint men kan inte riktigt ställa upp dem förren köket är färdigt pga alla grejjor!
Den som jag har som nattuslampa nu är en på fot som mammsen han likadan. Jag har sagt att hon kan få den så har hon två. Hon har sin vid sybordet o det går att rikta lampan så det är ju perfekt med två då.


Den är ju inte så dyr men lite blir mycke i längden o många bäckar små som man säger.

BTW, har ni spanat in IKEAs nya upplägg på sidan? Vet inte riktigt va jag tycker om den o jag saknar lilla knappen NYHETER. Dock har de lagt upp katalogen för 2013 som jag smygbläddrat i o den verkar de ha gjort bättre än förra året o de verkar ha fått in några riktiga goingar. Kommer mer om dem senare när jag gått igenom deras sida.

Nu ska jag dricka lite så

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar