måndag 27 augusti 2012

Trött

Tänk att det kan ta så mycke på en att åka till ams. E väl pga att jag inte får i mig all näring jag behöver men på torsdag börjar jag med vitaminer o puremat så jag hoppas på ändring. Har även slutat med värktabletter o det känns skönt att låta det gå ur systemet. På onsdag tas som sagt agrafferna bort o det ska bli såååååååå skönt! De kliar o gör ont o känns mest bara ivägen.

Jag har sovit en stund o vet att jag inte kommer ha några som helst problem att somna sen heller. Men nu ska jag hålla mig vaken.
Har pratat med han som har hand om Rotorps område o han sa att de inte kommer byta röret som läcker nu utan de ska göra en nödlösning, stoppa in nån slags strumpa i det o sen nästa år nångång, troligen sent, ska de riva upp allt så, jag kommer inte få nytt kök. Min vanliga otur i oturen. Jag som packat ur allt ur köket, de har sagt att jag ska göra det, totalt i onödan! Så trött jag bli. Bara att packa in allt igen. Tradigt. Men sånt är livet o nu kan jag ju torka av inne i skåpen före så att det inte är helt värdelöst jobb.

Gick nyss in på aftonbladet.se och hittade en artikel om våran underbara kronprinsessa. Jag tycker hon är underbart vacker och hon invigde modeveckan i Stockholm så detta avslutas med en bild på henne. Vackra Victoria.



Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar