söndag 19 augusti 2012

O M G !

Det har hänt så mycke på sista tiden att jag bara inte har hunnit eller orkat. Men nu är livet i normal hastighet igen. eller.. någorlunda. Lita saker har ändrats. Teatern är över och vi spelade den med bravur. Våran regissör är toppen! O vi fick besök från våran manusförfattare en del med vilket alltid är kul.
Alla gjorde ett hästjobb och drog sitt strå till stacken efter förmåga vilket är väldigt roligt. Längtar till festen i höst då vi ska se filmen!

Sen har jag ju operetas me bara för några dagar sen. Det va en pers. Herre Gud. Jag har mått så dåligt o bara längtar tills allt blir mer normalt i magen. o jag slipper från det flytande stadiet till åtminstonne purestadiet. Men snälla mammsen har lagat soppor till mig vilket jag är väldigt glad över. Speciellt eftersom mitt kök ligger nerpackat i rummet. Med min vanliga tur så har det blivit läcka på ett rör i väggen i köket. Vet inte riktigt hur mycke det ska riva men det lär jag märka. O hoppas källarlukten försvinner efter o inte sätter sig i mina möbler. Funderar på att möblera om efter kanske. Har fått dille på att ha soffor framför fönster.

Jag har även fått dille på inredning igen. Har köpt lite prylar... kanske inte riktigt vad min plånbok tycker är en bra ide men men.




Är så supernöjd! Mitt hem börjar kännas som ett hem. O jag har ju tänkt va kvar här ett tag o spara penningar.

På jobb och praktikfronten går det sådär. Eller.. trögt snarare. Men nu är jag sjukskriven i tre o en halv vecka till. Tänkte starta på körkortet så fort magen känns ok. Hoppas inte det tar mer än två veckor.

Nu ska jag dricka jouice utspädd med vatten. Igen.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar