onsdag 29 augusti 2012

Äntligen Onsdag

Yes idag blev jag med agrafferna och allt såg super ut. Jag blev inte så äcklad av såren som jag trodde o de såg riktigt fina ut.

Men före det fick jag besök av två helt gourgeus killar som fixar i mitt kök! OMG säger jag bara! Dock verkar de vara runt 20 så lite för unga för mig.
Ligger nu i soffan o drömmer om fisken jag ska äta imorgon och undrar när killarna e klara. De är ute nånstans o springer o har lämnat saker kvar i köket.

Idag hade jag tänkt o shoppa lite o ev träffa Becca o väntar spänt tills klockan blir tre för o se om jag får mina pengar idag. Hade även tänkt sticka till Maxi senare o inhandla allt jag behöver till pureperioden. Eller till början av den. Jag får låna mammsen o pappsens kök igen o ska laga en massa gott som jag kan frysa o sen bara tina. Bla ge mig på en laktosfri janssons. Är så sugen på janssons o det vore ju kul om jag kunde äta nåt till jul. Även om det inte blir så mycke på tallriken.
Jag brukar även göra julgodis o har börjat spåna på det. Jag vet att det är tidigt men det är inte lätt att hitta recept som INTE innehåller socker eller sötningsmedel eller dylikt. Vill göra godis som inte innehåller det för fem öre. Det ska va nyttigt på bordet! Sen va resten av familjen tycker är en helt annan historia. Vet ju att för pappsen o Lars får jag väl säga att det är socker i. Annars äter de nog inte. Om jag ber om laktosfri jansson o köttbullar till jul kommer nog pappa lämna rummet. Får nog ta med mig egen. Det är nog bäst. Undrar om köttbullar håller sig i frysen för då kunde jag ju spara två nu.. Fast jag kommer nog göra fler köttbullar.

Nu så är det Real Housewifes.



Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar