söndag 26 augusti 2012

Måndag o byggare.

Jaha. Idag skulle byggarna komma, o det har de inte gjort. Typiskt. Så här sitter jag o väntar på dem. Vattnet e avstängt o jag skulle vilja fråga dem om jag kan gå på toaletten. Om de har stängt av allt vatten lixom. Jag förberedde dock igår med att fylla en kanna med vatten så jag har o dricka o kunna borsta tänderna. Känns lite som när man va på läger när man va liten.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen. De verkar ha missat att jag är sjukskriven så jag tänkte att jag får väl gå dit.

Har listat ut vilka företag i Skillingaryd som håller på med TIG-svetsning och har hittat tre. Två är jag osäker på vad för slags svetsning de håller på med över huvud taget. Jag kommer maila ett har i Halmstad med o ett i Hylte. För dem blir det igen. Halva sjukskrivningen har ju snart gått så jag måste ligga på. Vill helst ta körkort först men det får bli lite som det blir. Söker vanliga jobb upptill men vill helst bli klar med min utbildning så jag kan ta licens o sen typ jobba i Norge o tjäna ihop pengar till insatsen till ett hus. Typ.

O appråpå hus, här kommer ett som är till salu i Norrköping

























Det här huset har stora potensial och har en underbar planlösning. Köket lämnar dock lite att önska men man kan ju inte få allt.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar