fredag 24 augusti 2012

Fredag

Jaha, mitt liv är rättså tråkigt just nu. Det är inte kul o vara sjukskriven o jag har inte ens gått igenom hälften. Har börjar kolla igenom företag jag kanske kan praktisera på i Skillingaryd. Har ju några vänner där så det skulle inte bli så ensamt. Före vill jag dock ta körkort så jag kan ta mig fram o tillbaka utan problem.

De har fortfarande inte börjat på köket o jag får såklart inte tag i gubben på HFAB. Förvånar mig inte ett dugg.

Här kommer istället nu bilder på ett hus till salu i Stockholm.
























Jag halvgillar inredningen men den är lite för opersonlig. Får hoppas att det e pga inför fotograferingen. Att de har plockat bort en massa saker. Det e även lite färglöst. Känns som man skulle vilja ställa dit en knallröd grej lite här o där.

Älskar dock hur mäklaren har ritat ritningar möblerad. Det ger en lite mer hum om hur det skulle se ut storleksvis.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar