lördag 25 augusti 2012

Lördag

Jaha det e lördag. Ligger i soffan o smuttar på juice utblandat med vatten. Nu när jag inte ätit sötsaker på länge tycker jag den smakar mycke. Viktnedgången har stannat upp lite vilket jag tycker e bra. Ser hällre att det går långsamt än att behöva operera bort överflödig hud sen. Dock verkar det som att jag kanske får fundera på brösten. Men det dröjjer minst 1-2 år innan nåt sånt skulle bli aktuellt. O jag skulle inte göra dem större, bara fylla ut de tomma potatissäckarna.

Jag har inhandlat en liten bok som jag för matdagbok i. Tänkte ha den lite som scrapbok om min resa ner till normalvikt.





Resten ser ut ungefär som den nedersta. Är ganska nöjd om jag får säga det själv. På den nästöversta bilden är det armbandet jag hade när jag låg inlagd som jag tejpat fast.

Jenny o Jacob har kommit hem nu o ringde precis o fråga hur allt va. Jag frågade även hur det va med dem o de verkar ha haft det bra på sin resa. Badat mycke. Jag har ett litet uppdrag till Jacob. Jag är helt KÄR i den här stolen o de är sååå dyra. Kostar lite över 4000!


Det är pinnstolen Arka. Helt underbar. Vill flytta upp min fotölj till vinden o ha en sån här istället. En svart med fårskinn på sittsen. Helt underbart! 

Nu ska jag googla Ernst (gillar icke honom men hans ideer e inte dumma ibland).

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar