onsdag 17 juli 2013

Suck.

Idag är en sådan där dag som man bara inte vill göra nåt men har massor på schemat. Så det är bara till o ta sig i kragen och resa sig från soffjäveln.

Dagen börjar med att jag vaknar av att ha sjukt ont i handen, precis som om jag legat på den o den har vikt sig. Försöker massera men det går icke. Sedan börjar Eriks mobillarm ringa. Den hemska signalen av en galante tupp. O istället för o stänga av larmet lägger han sig på rygg. Han snarkar som en idiot på rygg. Efter mycket petande vänder han sig och jag kan somna om trotts handen. Då, när han går upp, ska han tvunget dra av mig täcket. Som om morgonen inte är sur nog ändå! Jag fick ivarjefall ett trevligt mail från csn. Beslutet är redan taget och jag loggar in men en knäckemacka i handen. Allt har gått väl och nu vet jag när jag får pengar. Ska bara skicka in en studieförsäkran (Som det är för tidigt för nu). Så nu ska jag bara pallra mig upp och ta mig in till stan.

Visade btw gungstolen för Erik. Han gillar den inte och förstår inte hur den kan passa ihop med en modern soffa. Den passar perfekt!

 

Och tavlor med tunna silverramar. M m m säger jag bara. Som på den här bilden.


Nej nu ska jag kolla när bussen gå och sluta drömma mig bort.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar