onsdag 17 april 2013

Höstrusk i vårdagar.

Nu tyckte tydligen moder natur att vi haft tillräckligt många dagar med fint väder så nu drar hon till med höstrusk och det ser inte vackert ut över havet. Så jag sitter och drömmer mig bort till sommaren o bla till den 1 juni då det händer så mycket. En tjej ska flytta in i min lägenhet den dager och jag ska på kalas för Es bror och svägerska som fyller 30. Har ju knappt något kvar i min garderob så jag kikade runt lite. Fick sådan inspiration när jag sett denna reklamen från Gina Tricots sida på fb.


Den klänningen är verkligen underbar och jag är kär. Är ju perfekt till midsommar med. Så den blir det nog. Kostar 199 så budgeten borde inte gå alltför långt åt helvete. Ser nu att de har gula skor till Hur fint är inte det. Tänkte först ha detta till




































Alla fyra kommer från H&M. Men jag blir ju onekligen sugen på att istället för o ha vit kofta köra på en gul.


Denna koftan är en jättehärlig sak som har tre kvarts ärmar och kostar bara 99. Även den så att man inte blir ruinerad. Tror nog det får bli i gult. Det är en rolig och somrig färg.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar