torsdag 11 april 2013

Fötterna nuddar knappt golvet när jag går.

Så känns det just nu. Det bara spritter i hela kroppen och särskilt lite extra när en solstråle träffar en o ger en energi. Livet känns helt enkelt bra just nu. Bättre än det gjort på många år. Det är så många saker som klaffar.

När jag var hos E senast så berättade jag att jag skulle vilja ha ett litet talettbord vi en vägg i sovrummet. Ungefär en sådan här


Dock är jag lite snål, detta kostar typ 1500 på Chilli, eller som detta


som kommer från IKEA och kostar ca 2000 kr. Hujeda mig tänker jag och minns tillbaka till min barndom. Gav inte mor mig en pigtittare då? Jo det gjorde hon allt så när jag var hos mor o far igår så gick jag ut i hönehuset till det stället, följd av Oden som tyckte det hela va väldigt spännande, och javisst där stod den. Jag tog med den in. Lite dammig och så men ack så söt.


Den här ska jag ta o först städa av o den ta bort färgen och sen måla den svart, ungefär som Chillis. E har lite bord på övervåningen som jag kan måla i samma svarta och även en otroligt söt liten pianopall, kan ta bild på den i eftermiddag, som jag vill restaurera. Har redan checkat att det är ok med honom. Det är ju trotts allt hans saker. Skulle vilja byta knopparna men får nog bli att måla dem i guld bara.
Det här kommer nog bli bra och betydligt mycket billigare än att köpa ett nytt. Huga!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar