måndag 28 november 2011

Idag är det MÅNDAG

o det betyder att jag ska hämta min soffa! jag hoppas verkligen att den är finfin o går att använda. Får låna mammas symaskin o sy överdrag sen. Jag längtar. Måste även låna deras skrivare. Tog hem lite roliga typsnitt från en sida jag stötte på Dafont. Där finns det många vackra o även många som har Å, Ä och Ö. Dock har ju inte mammsen o pappsen de typsnitten så jag måste då skriva ut från min dator. Behöver till mina julkort jag ska göra. Det kliar verkligen i fingrarna för att sätta igång.

Jag har även fått hem en massa filmer som jag ska inviga soffan me. Får se vilken av dem det blir. Nu ska jag fortsätta med mitt pepparkaksbak som jag inte hann avsluta förra veckan. Hemskt va mycke som kan komma ivägen. Uppdaterar senare ikväll om jag inte somnar i nya soffan direkt.

Over and Out for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar