onsdag 16 november 2011

Bukowskiks

Min syster har fått mig att älska denna sida o önska att jag va rik. Här finns helt underbara saker som skulle passa i alla hem. Har tagit ut några favoriter just nu.


 

Tänk att ha dessa fönster i tex badrummet med ett badkar med tassar o massa tända ljus. Helt underbart. 


Den här kamebrochen är helt fantastisk. Behövs det sägas mer? Den passar till typ allt. Vilket arbete på den. 


Jag skulle gärna ha denna lilla skål på mitt bord med några karameller i. Så otroligt söta små barn. 


De här är en klass för sig. Jag älskar grejjen med att ha tops i gräddsnipan o sen nåt annat i sockerskålen o ha dem i badrummet. Finns det även en kanna till så varför inte ha lite sidenblommor i den o vips har man en härlig liten hörna. Dessa är WONDERFULLA! 


Jag som kvinna älskar väskor. Denna är defenitivt en favorit. Små änglar längst fram. Hur mer underbart kan det bli?! Jag skulle använda den jämt. Skulle matcha den till ALLT!


O handarbetet på den här! Helt otroligt. Den ser ut att komma från vatikanen. Hade passat in på Historiska museet i Stockholm. 


Det här bordet. Helt fantastiskt. Jag tror vem som helst kan passa in det och få det att se GOURGEUS ut i deras hem. Jag hade inte tackat nej. 

Alla föremål finns till salu på BukowskisMarket 
Gå in o bli hänförd du med för där finns nåt för alla. Men passa dig, det börjar klia i fingrarna för att klicka hem nåt. Så mycket bättre än tradera. 

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar