torsdag 17 november 2011

JEJ

Idag bjöd min vän Rebecca på frukost på Skånskan. De har så gott o jag la märke till alla nya praliner. Funderar på att kanske köpa till min syster när hon fyller år. OM jag hinner få från a-kassan. De tar sån evig tid. Men tillbaka till frukosten. Vi snackade lite skit om ditt o datt o sen, gick vi in i inte mer än 3 nyöppnade butiker :D o jag ÄLSKAR dem ALLA! De hade alla nåt som jag gillar.

  • Den första har ascool inredning o sånt jag spanat in på internet. 
  • Den andra hade massa billiga saker som jag bara MÅSTE ha. Tex salt o pepparkar formade som flugsvampar. 
  • Den tredje. HUGA! Så otroligt dyr men just nu den enda butiken som säljer precis sånt tyg jag vill ha till mina pallar. För 575 kr/m. Kommer inte köpa det tyget. Det får duga med gardinerna jag hittat på Maxi. Men de hade rysligt fina o dyra tyger. 


Nu ska jag deppa lite mer om att det här med att ta hand om min kropp inte går så bra som jag trodde. Måste lägga i en högre växel o peppa mig själv mer. Har åtminstonne inte gått upp i vikt men det kunde varit myyycke bättre. Imorgon är trotts allt en ny dag så då e det bara att ge sig på det hårdare. Trotts att det då är fredag.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar