lördag 19 november 2011

Trött

Nu är jag trött. Har tagit ett bad o sen filat bort alla döda hudceller så nu är jag sååå sömnig. ska försöka vara vaken nån timme till. Imorgon blir det söndagsmys med daniel. Ska tjata sönder honom om hus hihi. Vi ska även se ett nytt program som börjar imorgon o som handlar om folk som försöker sjunga som artister för ett gäng tondöva o de ska gissa vem av dem som är den riktiga artisten. Tror det kan bli riktigt roligt.

Jag har ett litet problem.. eller rättare sagt ganska stort. För mig. Jag behöver ca 30 galgar! har inte tillräckligt många så att jag kan hänga upp mina kläder. Jag gillar att hänga mer än att vika för då ser jag bättre vad jag har för kläder. Hoppas A-kassan kan handlägga färdigt så jag kan få mina pengar. Önskar självklart att jag får jobb o jag söker allt jag kan. Vet inte hur många sidor jag skrivit in mig på. Min handläggare på ams har skickat iväg till svetsutbildningen på Lernia så vi får se hur det går. Skulle vilja avsluta utbildningen och nu känner jag att jag klarar det. Dock är det samma lärare som innan o vi kom väl inte riktigt överrens men man får väl hoppas på det bästa.

Kollade runt lite på aftonbladet och såg att en kille skrivit en åsikt i en artikel. Han länkade till en blogg o nyfiken som jag är klickade jag vidare. Det visade sig att han håller på med träning och sånt. Det eggade min nyfikenhet ännu mer så jag klickade vidare till hans hemsida StyrkeTräningsProgram. Den verkade väldigt intressant så jag började läsa en massa. Det blev till en himla gröt i skallen då jag inte läser så bra så jag skickade iväg ett mail där jag förklarade lite mer min situation o frågade om råd. Tänkte att jag kan ju alltid fråga. Kollade min mail nu o såg att han svarat. Kul me tanke på att det va idag jag skickat. Känner att jag har en bra grund när det gäller mat som jag ska bättra på betydligt men träningen behöver jag lite tips till.


Tack för ditt mail.
Jag dricker öl nu, men skriver ett svar när jag räknat ut. Typ på måndag.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar