söndag 20 november 2011

Söndag

Ligger i min soffa när jag igentligen borde städa o diska. Ska ju ha vän på besök är det tänkt men kan inte bestämma mig om jag ska flytta tillbaka soffan. Får nog bli så. Funderar på att ösa upp fotöljen på vinden den dag jag har ett par starka armar som kan hjälpa mig o ha ett bord vid fönstret.

Idag är mammsen o pappsen iväg med faster Ulla för att forsla bort möbler åt pappas faster Margit. Hon ska in på ålderdomshem o har bestämt att pappa o hans syskon ska ha allt som hon inte behöver på hemmet. Det är galet hur gamla släkten blir på pappas sida. Över 90. Mormor blev det me så kanske har man det i generna så man själv blir det.

Det blir inge Wapnö julmarknad för mig. Det är inte så populärt bland mina vänner att gå på det o mammsen har inte haft tid. Hon julstädar o står i. Lite synd men får se fram mot nästa helg då det är MALMÖTIME o fira syster. Men inte glömma att fira svägerskan Marie på lördagen.

Har hittat en till blogg som jag håller på att läsa igenom för att sen följa. Återigen Amerikansk men jag gillar deras stil. Den heter IsabellaAndMaxRooms o är så söt. Också självklart en inredningsblogg med mycke gör-det-själv. Älskar gör-det-själv-saker.

Nu ska jag lyfta röven från soffan o göra nåt.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar