tisdag 22 november 2011

Dimonds are a Girls best friend!

Inded! Kunde inte låta bli att gå in på KyssJohanna. De har helt fantastiska smycken. Här är några som jag bara blev helt galen i. Några har jag varit i sen en tid tillbaka o några precis nu.

Dessa små tingelingerna har även burits av Angelina Jolie på nån gala. Jag älskar ju grönt så självklart dessa små underna.

 O påfågelfjädrar. Vem blir trött på dem?! De är helt underbara. Skulle vilja ha från en vit påfågel. Har inte sett någon till försäljning dock.

Dessa små underna har burits av Anne Hathaway. Har för mig att jag såg den där modetanten, hon den blonda, rekommendera dem till henne i hennes serie som gick för ett tag sen. Den tanten kan mode! 

Detta halsbandet! Behöver jag ens säga nåt?! Det är helt underbart på ett icke överdrivet, hemskt fejk, vis. 


Dessa örhängena bara skricker GALA! Skulle vara perfekt att ha på nyår med en svart kanske lite sammetsliknande enkel klänning med långa armar. MUMS!

Sist men inte minst, kronjuvelerna. Dessa skulle passa underbart på nyår de med. Ha en högt skuren klänning i en marinblå sidenliknande o en svart kuvertväska.

Bara lyssna på mig. Jag låter som om jag kunde nåt om mode. Galet men smyckena är väldigt inspirerande. Blir sugen att leta nyårsklänning själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar