tisdag 22 november 2011

Tisdag

Måste bara säga att igår va en bra dag. Trotts att min lillebror inte hann  komma hem till mammsen o pappsen för o se på sakerna. Jag har sagt vilka jag är intreserad av, Lars ska säga sitt idag, o sen får vi se vad som händer.

Fick även mail om ritningarna igår. Som jag typ ägnade hela inlägget till igår.
Sen fick jag mail igen. Soffan jag spanat in på blocket går till mig! Såg en annons om en kramfors soffa från ikea, de skrev att om man ville kunde man få en trasig tvåa på köpet. Jag nappade direkt o mailade om tvåan. Tänkte är det inte alltför farligt kan jag kanske laga det o vips så har jag en ny soffa. Jag fick till svar att det är två revor i dynan o jag spanade genast in soffan på ikeas hemsida. Eftersom det bara är en dyna tänkte jag att jag kan sy ett överdrag till den. Ska bli kul det här.

Den kommer bli GEORGEUS i mitt hem. Funderar på ett väldigt maskulint rutigt tyg i varma färger o att även ha samma på sänggaveln. Shit nu har jag ändrat mig vad gäller tyg på den med. Nej vi glömmer det rutiga. Får nog bli en brun nyans som stämmer överrens med soffan i övrigt.

Det kommer nog bli bra det här. Hoppas jag. Men jag läääängtar till soffan står i min lägenhet o e den fin så vill Rebecca ha min gamla soffa så den kommer inte forslas långt. Jag älskar min gamla soffa men den känns inte rätt längre. Känner att jag behöver förnya mig lite. Den passar inte riktigt in i min stil längre. Men livet går vidare. Ska piffa till den o ställa tillbaka den där den stod tidigare o ta lite foton. Kanske lägger upp ikväll. Kanske imorgon.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar