söndag 27 november 2011

Jag säger då det

Denna helg alltså. Inget som var planerat har blivit av. I fredags skulle jag varit på familjemiddag hos mammsen o pappsen men av nån anledning kunde inte Lars o Marie längre så jag festade till det lite med Sara. Vilket va jätte kul. Va på förfest hos Helena o träffade på två urmysiga katter. Trotts att den ena bet mig. Sen va det taxi ner till James o rocka loss. Träffade en ursöt kille där :P gjorde by the way Sara me. Sen bar det av hemåt för att sova. Va inte hemma förrän vid 4 på morgonen o då plingade telefonen. Söta killen som hörde av sig.

På lördagen trodde jag att jag skulle baka lussebullar hemma o sen skulle jag hem till Lars o Marie för att fira födelsedagsbarnet. Det slutade me att pappa ringde o tjatade hem mig till dem så jag bakade mina lussebullar där o sen hade jag myskväll hemma. Försökte lägga mig tidigt men va för nervös för att sova. Tänk om vädret är piss på söndagen.

Vaknade upp idag o vädret va värre än piss. Blev ingen resa ner till Malmö för o hälsa på systeryster o hennes familj. Jag som sett fram mot det. Julmarknad med hela familjen. Urmysigt. Tänkte till o med smaka lite glögg. Blev att vi åkte hem till Lars o Marie för o snacka lite skit o mysa me ungarna. Hängde även me till stallet o mös lite med hästarna. De ville bara ha godis o inte alls mysa. Men när de insåg att det va dödfött att försöka få morötter av mig så gick det bra att bli kliad på mulen.

Så nu sitter jag i min soffa o har precis sett efterlyst på datorn för det är så mycke skit på tv. Vart har alla julfilmer tagit vägen?! Utan nej, vi sände Beck som inte alls är uttjatad! (ironi på HÖG nivå)

Nämnde jag att Helena är proffisionell fotograf? Hon är en asbra o trevlig fotograf o här är hennes hemsida MattilaFoto.


Hon skulle ju självklart dra fram kameran på förfesten o det klassiska vita paraplyet o fotade loss. Här är jag. Poserar inte alls. (ironi igen)

nu ska jag äta en lussebulle o önska att mitt bubbelvatten är tre hjärtans julmust.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar