söndag 4 december 2011

drömmar om frisyrer

Jag vill klippa mig otroligt mycke. Mitt hår är så risigt så det går att göra dreads av det. Spanar runt på  google för o hitta nåt fint. Det får ju bli i den lite kortare varianten eftersom jag vill ha bort det risiga. Jag har runt ansikte. Tror jag o har spanat runt va som ska passa för det.
Tydligen Catherine Zeta-Jones


Eller Drew Barrymore


Eller Mandy Moore


Ska vara bra förebilder för detta. Stör mig mest på hur otroligt vackra dessa kvinnor är med sina former o inte nedbantade skelett för jag vill ha sån kropp! Bara att sätta igång bättre.
Men åter till deras hår. Tycker Mandys är jättefin när den är stylad såhär... men är ute efter lite mer busigt... o som passar min hals.. har ju inte riktigt den hakan. Men är sugen på nåt sånt här



Tycker att den är rolig men måste va dötråkig att fixa hela tiden tidigt på morgonen. Då är nog den under bättre...


Det tåls att tänka på. Ska spara pengar så jag kan gå till min favoritfrisör.

Annars kan man ju sköta håret som på den här bilden. Haha kunde inte låta bli att lägga till den o måste påpeka att det är inte håret på huvudet som de tattuerat över.


Haha sjukt skojjig. Nu ska jag lägga mig med mina frisyrtankar.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar