tisdag 3 juli 2012

Tisdag och GDS byrådrömmar

Idag är det tisdag och ännu en dag jag inte kunnat slita mig från boken. Har läst 496 sidor sen söndageftermiddag. Jag bara älskar denna serien. Men igår lyckades jag slita mig tillräckligt för att promenera till diskrisktsköterskan så hon kunde plåstra om min brännskada. Det läker riktigt fin men vattnar sig fortfarande så jag ska dit på onsdag igen.

Jag har även gått ner 1 kilo! Övernattningen i Vret måste gjort det men glad är jag. Nu har jag bara 3 kilo kvar till operationen men jag hade tänkt gå ner lite till så jag har lite marginal. Dock måste jag börjar äta mina receptbelagda vitamintabletter för jag har tydligen väldigt lågt i järn o b12 o sånt. Men jag har ju några veckor på mig att höja det så jag är inte jätteoroligt.

Idag har jag som sagt mest bara legat i soffan, bannat arbetarna som äntligen har slutat borra nu vid 19.00. Stella har varit måttligt road av dem.

Eftersom jag inte gjort så mycke har jag inte så mycke att skriva om. Kan berätta om vad jag skulle vilja göra med en byrå. Kom över den här bilden på en blogg


och blev helt kär. Sådär vill jag med göra! Googlade och hittade även dessa





Hur coolt som hest men gillar bättre att måla än lacka som de gjort på den nedersta. Vet precis vart den får plats. Jag vill inte ha en så stor men gärna med många lådor. Ska se om den lilla byrån som jag hade i mitt rum när jag va liten finns kvar. Då tyckte jag att den va jättestor men om jag minns rätt är den inte mycke högre än en meter. Ska nog åka hem till mammsen o pappsen en dag o se om jag kan hitta den.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar