onsdag 11 juli 2012

Sängen

Kunde inte låta bli att skruva fast sänggaveln o jag är riktigt nöjd o är nu osäker på om jag verkligen ska lacka den..



Märker även att min mobilkamera nog har sett bättre dagar.

Det som saknas till sängen nu är detta



Detta coola örngottet skulle vara perfekt. Det finns på Åhlens.


Ett snyggt skydd för madrassen som går ner till golvet. Hade jag inte haft katt hade jag valt ett svart. Detta finns på Jysk.



Bra drapålakan och assnygga sängkläder som finns på IKEA.




Kuddarna och överkastet är bara så fina. De finns på H&Ms hemsida. I LOVE!

Över sängen vill jag hänga en spegel vågrätt som jag redan har men ska måla i antikguld. Denna färgen kommer från Panduro Hobby.


Som sänglampa har jag ju tänkt mig dessa från Clas Olsson


Jag älskar att blanda silver o guld i inredningen.

Jag vill ju ha den tillhörande taklampan att ha i taket.


Den är så fin.

När jag va på IKEA så hittade jag en liknande sån här matta


Den skulle passa perfekt. Dock funkar inte den riktigt i min budget än så den får vänta. Är sugen på att ha en renfäll vid fotändan av sängen


Tycker det är såå snyggt med flera mattor som lite överlappar varandra.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar