måndag 16 juli 2012

Helgens Bravader & Burlesque

Denna helgen har varit fantastisk.
Vi började med teaterrep på riktigt denna helgen o det har varit super. Passade på att ta några bilder i fredags










Det är så otroligt mysigt där nere o i år känns det som extra grönt allting. Imorgon ska vi dit o röjja litta o laga bänkar så att publiken inte ramlar ner.

I lördags så va jag på burlesque. Det va helt fantastiskt bra! Jag tog hela 158 bilder men fick ta bort 78 tror jag det va.. eller lite fler.. eller mindre. Men de jag behöll får ni här. Ska spara ihop till en kamera så att sådana här ögonblick inte försvinner pga att mobilen hänger sig, den tar för lång tid på sig att ställa in skärpan osv.

















































































Det va helt fantastiskt. Jag är fast. Åker lätt upp till Göteborg för att se dem igen.

Igår va det teaterövningar o sen grille med teatergänget o det va hus mys som helst. Idag har jag bara tagit det lugnt o inte gjort ens hälften av det jag borde. Men imorgon så drar det igång med hålanfix o sen firas Moa o mammsen ska hinnas med me o sen övar vi varje dag till premieren. Känner att jag får passa på när jag kan fast jag borde damsuga.. Syster yster med Livan kommer på besök :D

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar