tisdag 10 juli 2012

MysKväll

Ligger nybadad  soffan med Stella bredvid mig o har stora kval över vad jag ska titta på på tvn.

På ena kanalen går en av mina favoritfilmer, Drakarnas Rike


På en annan går The Big Bang Theory


O på en annan går de sista avsnitten av Project Runway Allstars


Det slutar med att jag pendlar. Igår va det nada på tv o idag massor. Det är inte rättvist!

Imorgon ska jag fortsätta plocka i lägenheten o det börjar kännas som att jag kommer till ro. Har testat en massa men känner att det börjar komma på plats.
Mammsen glömde självklart lacken. De sa att jag kunde börja med den för de funderar på att lacka om golven helt. Den lacken de har nu är tydligen inte så bra som de hade velat. Hoppas bara jag får den snart så jag kan bli klar med min gavel o skruva fast den på sängen. Om inte annat får jag köpa en lack.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar