fredag 6 juli 2012

Friday I`m In Love

Om det kunde va så väl.

Va på IKEA igår för o spana in tygen men shit vilken besvikelse! IT WAS HIDIUS! Så otroligt fult! Bilden va sååå missvisande så det e bara att ge sig ut på jakt efter ett annat. Funderar på att dra med mammsen för hon vet vart tygbutikerna finns. Om jag inte bara tar o målar den.. Fast jag har ju alltid velat ha en klädd sänggavel. Blir nog att kika in i några butiker innan jag bestämmer mig. På  Young House Love har de klätt in sin gavel i det här underbara tyget


Det är  nåt sånt mysigt tyg jag är ute efter fast med lila istället för gult. Fast jag är lite smått sugen ibland att byta ut den lila färgen mot gult. Det är ju lätt gjort men nej. Lila e fint!

Ikväll ska Amelie och jag på middag på Harrys. Ska bli så kul o det kommer bli sista gången jag kommer äta där o vem är då bättre att dela det med än Amelie?

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar