torsdag 12 juli 2012

Min säng

Jag sitter o tittar på min säng. Har bestämt mig för att lacka gaveln ändå. Dammet har en liten tendens att fastna i betsen på ett sätt jag inte är så speciellt förtjust med. Så den ska lackas.

Funderar även över det här med överkasst. Hur kul är det igentligen förutom på hotell? Jag vill nog bara ha en pläd över nederdelen på sängen så den täcker typ 1/4. Tror det blir bättre.

Spanade runt lite på plädar o är otroligt sugen på en sån här från Rusta


De är ju så gosiga! Men så kunde jag inte låta bli att gå in på Europamöblers hemsida o hittade dessa





Så mysiga de verkar! Är en aning såld på dem som är i pälsimitation.
På Mio hittade jag dessa




Den stickade där alltså.


På Åhlens sida hittade jag denna. Den är ju helt underbar men tror dock att den kommer bli för mycke om jag nån gång köper en renfäll.

Detta tåls att tänkas på men ska jag va ärlig lutar det vääääldigt mycke på den från rusta. Ska bara klämma o känna på den i verkligheten.

Nu måste jag gå för My ska kolla på den lila klänningen vilken minut som helst.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar