onsdag 4 juli 2012

ShoppingOnsdag

Idag har jag varit och shoppat med mammsen. Som vanligt när vi ska shoppa så är det fantastiskt väder och vi smälter sakta i solen. Men det hindrade inte oss. Jag hade lyckats leta upp en sänggavel till min säng för en otroligt billig penning.


Den är kanske inte den vackraste man sett såhär men jag tänkte såga av en bit, vill inte ha nattusbort på båda sidorna, spara biten om jag skulle ångra mig. Sen skulle jag klä den i kanske ett sånt här tyg från IKEA

Ska spana på det imorgon när jag ska dit. Se om det är lika fint i verkligheten. Tänkte dock inte klä in nattusbordsdelen utan den tänkte jag skruva loss och olja eller betsa eller va det heter i en olja som vi har använt i hålan så att träet blir sådär gammelgrått. Nästan som uppspolat trä som man hittar på stranden. Tror att det kan bli snyggt.

Sen tänkte jag bara ha en vanlig vit sängkjol på själva madrassen. Dock inte en som är för volangig. En som mer är rak o inte mycke tyg på. Det kan nog bli bra.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar